ДЯКУЄМО!
Ми вдячні за Ваш інтерес. Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
В курсі представлено комплексну програму роботи з постраждалими у стресових ситуаціях, яка включає:
● покроковий аналіз впливу стресорів на психологічний стан;● діагностичний комплекс диспозиційних показників поведінки у стані стресу (приховані та явні маркери типу поведінки у стресових ситуаціях);● інструменти аналізу психічного стану (бланки індикаторів психологічних та психічних проблем згідно з Disorders специфічно поєднані з stress 06 блоку ICD-11, що узгоджуються з критеріями розладів, пов'язаних з травмою або стресом у DSM-5).
Наведено практики психологічного втручання, що забезпечують поетапну зміну способів реагування на стресори завдяки збагаченню знань та операціоналізації навичок його подолання.
ДЛЯ КОГО ПІДІЙДЕ КУРС?
Курс буде корисним у консультативній та діагностичній роботі психологів, соціальних працівників та інших фахівців, які беруть участь у наданні допомоги постраждалим у надзвичайних та складних ситуаціях.
ПРОГРАМА КУРСУ
БЛОК 1АНАЛІЗ СТРЕСОВОГО ДОСВІДУ ТА ПСИХОСОЦІАЛЬНОГО СТАНУ
● теоретичний екскурс з трактування феномена стресу: напрями вивчення стресу; фази-стадії «адаптаційної активності» до стресу, субсиндроми стресу, класифікація стресорів, форми стресу, психологічні показники стресостійкості, типи поведінки А, В, С, Д, аналіз диспозиційних показників поведінки у стресі;● психічні реакції постраждалих на надзвичайні ситуації, пристосувальні механізми ВНС, стратегії поведінки у стрес, стадії реагування організму на стрес.Платформи перетину психологічної та психіатричної сфер, індикатори стану психічного благополуччя (по ICD-11, DSM-5), індикатори блоку 06 Психічні, поведінкові чи нервові розлади – Mental, behavioural or neurodevelopmental disorders ICD-11, симтоми , аналіз психічного благополуччя постраждалих у складних ситуаціях, бланки індикаторів психологічних та психічних проблем для діагностичної роботи психологів причини стресу;● обробка комплексної програми (за досвідом слухачів).
БЛОК 2ПСИХОЛОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО КОНСТРУКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
● зміст та основні етапи психологічної технології. Етап превентивної дії (первинна, вторинна, третинна превенції).● Фаза I «Концептуалізація та психоутворення».Налагодження контакту, конкретизація міри виразності психологічних проблем, визначення ресурсів оволодіння стресом.● Фаза II «Придбання та відпрацювання навичок»: ознайомлення з репертуаром паліативних та інструментальних навичок подолання стресорів та зменшення тривожності.● Фаза ІІІ "Застосування навичок, профілактика рецидивів". Використання поведінкових, когнітивних технік тощо. для опрацювання конструктивної поведінки у стресових ситуаціях. Навички оволодіння стресом.● Етап постфактум-дії – умови застосування практик.
Довгань Наталія Олександрівна –доктор психологічних наук.
Автор біля 100 публікацій, з них 40 статей у наукових виданнях та 50 опублікованих праць апробаційного характеру.Автор розділу у практичному посібнику «Готовність до надзвичайної ситуації: виміри конструктивності», методичних рекомендаціях щодо надання першої психологічної допомоги в надзвичайних ситуаціях.
Заповніть заявку для реєстрації на курс, або якщо у вас залишились питання про формат навчання чи програму курсу
ВІДГУКИ